Wednesday, September 14, 2011

GEMPAR : Sajak "Aku Yang Sorang" Telah Dieksplotasi

Imbas kembali : Aku pernah post entry sajak “Aku Yang Sorang” . Sajak yang ku nukilkan ini dikatan setaraf dengan sajak-sajak yang dicipta oleh sasterawan Negara tercinta. Dan memang telah dijangkakan Rating sehari sehingga 8000 pengunjung yang tak kunjung tiba mengunjungi entry blog ku ini.


Gempar hari ini aku mendapat sms dari seorang followers yang mengatakan sajak ku telah di eksplotasi dengan balasan jawapan sajak yang menggentarkan jiwa nurani sesiapa saja yang membacanya. Kata beliau lagi sajak tersebut telah di eksplotasi oleh penulis blog tegar terkenal. Pada mulanya aku tidak percaya dengan berita rumos begini. Oleh kerana perasaan hati yang gundah gulana, akhirnya aku sergah juga kehalaman blog beliau. Ya, tiada yang benar melainkan yang benar belaka. Berita ini memang benar dan kini sedang tersebar luas. Aku pasrah, memang kuakui sajak yang beliau eksplotasi lebih mantap daripada sajak ku yang asal.. Apakah tindakan yang perlu ku lakukan??


~Siap kau Ujie.. Eden Balas Balik Nanti.. haha~

6 comments:

  1. Hahaha... Gila!!Hahaha... Gila!!

    ReplyDelete
  2. uish ade copyright x? klo ade kite saman die..ngeh3.

    ReplyDelete
  3. hahahaha… baru ko tau aku gile Ujie.. sambil2 tu aku promote blog ko… untung2 ko dpt customer… hahahaha lagi…

    ReplyDelete
  4. Kalau boleh mmg nak saman.. tapi tu ler cik asam jeruk.. yg sebenar-benarnye... sajak tu pun aku copy org lain punye jugak.. ngeh3 juge...

    ReplyDelete
  5. Bagus bagus.. Nnti kalo aku qualify ke Turki, aku bawak ko sekali.. Aku lipat2, masukkan ko celah2 spende dlm beg..kah kah

    ReplyDelete
  6. wow... bule2.. aku kan dah kurus...mesti muat punye.. semua org ckp aku kurus... tak caya tanye jimmy ngan lisa surihani...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...