Tuesday, September 6, 2011

80s Baby...Childhood Moments =)

Wahh....still mode Raya... still tak start keje... hehe... pagi tadi ntah mcm mana leh woke up awal.. n i saw my nephew pegi school.. alahaii, tringat balik zaman skolah ku dolu2... seronot sgt.. pi skolah, balik skolah, pi skolah, balik skolah...langsung takde masalah... alangkah indahnya kalau aku ade time machine doremon.. leh aku kembali ke zaman silam.. huu,start la aku punye merepek ni.. okeh,kite kembali ke topic di atas.. yup, aku dilahirkan di awal 80an.. dan aku rasa kebanyakkan followers pun lahir sekitar tahun yg sama.. If your are Malaysia 80s baby, there are few things here would surely bring back your own sweet past memories.. kite cite kisah di skolah dulu la eh..

-gambar hiasan-

Masa kat skolah dulu paling aku takut to go for BCG injection ngan pi dentist room...seramm woo.. rase mcm nak lari dari skolah... lepas dah check gigi nanti ramai2 berus gigi beside longkang.. hihi.. comey2 jek.. paling best kalau lori milo sampai.. 8kali aku queue..dan sampai skang aku tertanya-tanya nape buat air milo kat umah tak sesedap dgn air milo lori.. pastu slalu beli air kotak ceklat skolah sama vitagen.. kene rotan ngan teacher dpn public tu mmg biasa ler.. dah la kene rotan kene pulak berdiri luar kelas... dan mcm biasa copy others homework early in the monink.. subjek paling best, enjoy activities on Pendidikan Jasmani session ler.. dan juge yg paling best bile hujung tahun ade hari kanak-kanak.. time tu laa aku memperagakan baju raya ku.. fuuhh, dan mcm2 lagi lerr.. kerana itu ler semua org akan kata zaman skolah paling best kecuali pada mereka yg tak bersekolah....

-gambar hiasan-



~Bersambung....~

7 comments:

  1. ahaa comel je berus gg tepi longkang hee.. nk milo cam kat lori tu beli la milo sejuk.. ehehe promote lak.. tp sy pernah tanya abg lori milo camne nk wat air milo sdp cam kat dlm lori tu.. jeng jeng jeng

    ReplyDelete
  2. wahh... betul ke.. share laa resipi nya.. tak payah aku nak beratur kat lori milo lagi...

    ReplyDelete
  3. tak penah buat lg, tak tau btul ke x.. 3,2,1 = 3 sudu milo, 2 sudu susu pekat, 1 sudu susu cair.. tp ni tgk pada kesesuaian air la kan.. tah le.. abg tu ckp betul ke x wallahualam.. belilaa Milo sejuk wat milo dinasor.. heehe

    ReplyDelete
  4. wahh... begitu kah cara.. kalau mcm tu mmg sesuai utk anak2 skolah laa.. kalau aku jadikan minuman harian boleh bikin diabetis nii...

    ReplyDelete
  5. minum air milo tue sangat aku windu..huhu...asal aku buat air milo tue x sama eh rasanya....haha...

    ReplyDelete
  6. ahaha.. sy keja kat kompeni wat milo pun x minum milo... rsnye sungguh bercoklat..kalau sejam sekali tekan2 mesin sure leh dpt diabetis thp 3 kot hahaa

    ReplyDelete
  7. jom..jom... aku blanje milo ais bertaburan bagai pasir ditepi pantai...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...