Thursday, September 15, 2011

GEMPAR LAGI : Sajak "Aku Yang Sorang" Telah Di Al-Kisah kan laa Pulak..


Belum suam lagi kes Pengeksplotasian sajak.. Aku dikejutkan pulak dengan berita gempar lagi. Sajak ku kini telah di Al-Kisah kan pulak daahh oleh seorang jejaka goblog aktif yang dikatakan kacak budiman lagi bertoleransi. Setelah beliau mengadaptasinya dari sajak asal dan sajak eksplotasi lahirlah sajak “Al-Kisah- Aku Pun Sorang”. Pengakuan ikhlas. Biar pun gua owner asal sajak.. Tapi bila baca "Aku Pun Sorang" terasa ibarat gua seperti orang berada, juga orang glamer mahupun orang ternama… ohh syahduunyaa…..

Sumber Rujukan :
Iwanski - Aku Yang Sorang
AL-Kisah - Aku Pun Sorang

~Kusangkakan kisah ini sudah tamat... Rupanya ada sambungan lagi... Haha.. Thanx Al-Kisah.. Kau memang best!~

6 comments:

  1. thanks iwanski, sebenarnya aku memang tgh sorang sorang sekarang, tetiba aku baca sajak sajak korang dan idea tu datang

    Akceli, bini aku tgh dalam pantang kat kampung bersama baby. Jadi aku dok rumah sorang sorang selama 2 mgg, jadi tak semena mena, aku tergerak hati untuk menulis apa yang aku lalui sekarang dalam sajak "Aku pun sorang"

    ReplyDelete
  2. Al Kisah - owhh... baru jadi abah la rupenye dia.. tahniah bro.. nama mu ape ye.. takkan nak panggil al-kisah pule.. calling2 la gua, leh kite kuar lepak minum2 ke.. hehe..

    Hana - E eh... cik Hana pun sudi jenguk2 blog kite yg ntah ape2 ni.. tq cik hana. monolog tahap tragis cik Hana mmg yg terbaik....

    ReplyDelete
  3. Iwanski: hehe panggil saja aku ed, :D nanti aku add ko kat facebook,

    ReplyDelete
  4. semoga makin sukses dalam berkarya ya ...
    (Wisnu Murti,https://tulisandenpasar.blogspot.com)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...