Tuesday, October 11, 2011

Aku Dan Centa Lama... <--- Ehehe..Dasatnya Tajuk...

Perggghh... kepenatannn..... aku baru lepas mengemas bilik yg macam kapal pecah.... naik menyampah aku mengemasnye.... semata- mata nak mencari khazanah lama.. sebuah album gambar yang takde hard cover… punye la taknak kucewakan rakan blogger kite Cik Ujie yang duk menyuruh aku cecrita kenangan centa lama.. asyik cite kenangan gi sekolah je katanya....

~Saje buat effect... Barulah Suspend~

ape yg istemewanye kat dalam album nii...? mesti ler ade gambar aku ngan makwe lama.... hihi.... kenangan centa wooo.... tapi tak salahkan berkongsi ngan kengkawan semua kat sinii..... aku tengok geng blogger lain bergambar ngan pakwe@makwe bukan main best... jeless lak aku tengok......aku pun teringin nak camtu gak... bekas makwe pun bekas arr... janji ade gambar ngan awekk..... sanggup aku scan ni... siap edit lagi tu.. nah, aku kongsi bersama korang gambar ku bersama centa lama.... biar pun hanya sementara.. mana bisa akan ku lupakan kisah percentaan ini… kesudahannya, solo lah aku hingga kini.. kerana sudah tidak berduet dengannya lagi… ehehehe......


~ Bila la pulak agaknya dapat bergambor berduaan ngan Cik Monologis yek..? Hehe.. ~

48 comments:

  1. Untunglaa ada gambar awek lama. Hik.

    Oii nak tangkap gambar dengan kakak, bak sini 20 senn. Eh tak cukup lak rm20 meh hahak.

    ReplyDelete
  2. bertuah badan...sekarang dia dah macam Beyonce Knowles

    ReplyDelete
  3. hehe... ingat kan betul2 la tdi... :P

    ReplyDelete
  4. fuiyoo..bestnye..masa ni dayang tak brp cun lagik..

    ReplyDelete
  5. amboi...imbau kenangan lama ye? nak bergambar sama? satu pose rm20. sila bayar dekat adik saya tuh. keh3:)

    ReplyDelete
  6. pewittt2..mengimbau kenangan nampak :P

    ReplyDelete
  7. ceh, ngan dayang.. at least ada kenangan bersama artis gitu

    ReplyDelete
  8. amboi2 bajet org xkenal cik aweks tu ye.hahaha

    ReplyDelete
  9. hahahah...eleh..solo ke sekarang..mcm tipu je....bestnya dapat jumpa dayang...

    ReplyDelete
  10. wah bestnye ade gambar makwe lame!! haha :p

    ReplyDelete
  11. kenangana lama ...dayang oh dayang..huhu

    ReplyDelete
  12. dh agak tu..tgk yg kabur mcm gaya dayang..

    sbr jelah..haha

    ReplyDelete
  13. haha......nak buat2 komen la...

    cun awek...hehe....tahu dah dayang..heheh

    ReplyDelete
  14. 'lembing awang pulang ke dayang'.haha.

    aku pun teringin nak letak gambar macam tuh,tapi tokseh lar.

    ReplyDelete
  15. macam kenal je awek sebelah 2~ untunglah ada awek retis.. hahhaha

    ReplyDelete
  16. sweet memories tu bila kenang balik kan?

    owh, ye. entri yang lepas tu kan. jonker walk kat melaka~ pernah buat entri disini: http://dhieranottie.blogspot.com/2011/09/river-cruise-dan-jonker-street.html

    ReplyDelete
  17. eh..itu dayang si retis tu ! phewwit.

    ReplyDelete
  18. Ujie dan Tipah sama tertipu ~ Eh, betul laa... betul laa aku tipu... hehe...

    Pemuzik jalanan adik kpd cik Monologis ~ Amboi.. pau bakal abg ipar nampak.. okeh deal.. RM20 hinggit = 200 kali snap.. =}

    lily Damia ~ Pic ni tahun 2002.. a ah kan.. ala2 negro gitu...

    ReplyDelete
  19. Sal ~ Alaa Sal.. time ni Anugerah Bintang Popular tak silap..

    Lala ~ gempak je lebih kan.. hihi..

    Alin Marlini ~ pic 10 tahun lepas Alin.. time tu pun i tak ensem lagi.. huhu.. perasan sungguh...

    ReplyDelete
  20. Hana Ahmad ~ E eh, Cik Hana rupenye.. alaa, ni semua gosip liar semata2.. u jgn percaya ye.. owh, tak kisah laa rm20 pun.. i relaa...hikhik...

    cik asam jeruk ~ kenangan lama yg sekejap berlaku..

    Hanif ~ Jiwa dan raga ku...

    ReplyDelete
  21. Alkisah ~ ade lagi skandal ku ngan artis lain.. nanti aku upload.. hehe..

    maisarah sarah ~ biasa laa..kene laa tumpang populariti.. huu..

    ZieSalikan ~ Betul laa ngah solo nii.. jom kite berduet.. =)

    ReplyDelete
  22. emy Zulaiha ~ Alaa.. emy pun sure ade punye pic sama pakwe dulu2 kan,kan...

    Nana ~ Elow Nana.. Dayang sayang kamu...

    nuyui a.k.a miss YUI ~ Betul peminat dayang nii.. kite dah kabur kan pun leh kenal lagi...

    ReplyDelete
  23. dill ~ Yup, kenangan lama, kenangan terindah...

    Run Away ~ Semua org ada Sweet Memories yg paling best.. =)

    ILA HonEyBuNNy ~ Tak kire.. adik Ila mesti komen jugak.. tq.. walaupun buat2 komen.. hihi..

    ReplyDelete
  24. ghost Writer ~ Aku pun tringin jugak.. tapi takde awek.. saje je wat gimik2 bro.. nak hiburkan hati kengkawan..

    cikintan ~ Retis laa sgt.. hihi..

    dhiera ~ owhh okeh.. kite tengok itu entry skarang.. thanx Dhiera...

    ReplyDelete
  25. fadh ~ ya betul..! glamer aku kejap...

    ReplyDelete
  26. kem salam kat awek tuu. untong dapat awek cunn. haha

    ReplyDelete
  27. hahah..masa gambo 1st tu dah nmpk mcm dayang..err hampir percaya dia tu ex kamu..pehh~ hahha

    ReplyDelete
  28. shedameor ~ cantek lagi cik sheda kite... =)

    Ujie kene tipu ~ Haha.. keje buat esok...

    ReplyDelete
  29. Finaz ~ alahaii.. saje bikin gempak.. hehe..

    El-Janna ~ Awek pinjam... huhu...

    ReplyDelete
  30. nice work. visit me back and give ur comment

    ReplyDelete
  31. haha!!~~gmbar suspen xmcm dayang..scroll kebawah..tol2 suspen..hehe..

    ReplyDelete
  32. haha . so sweet . tkpe . tanpa kenangan lama tiada kenangan baru kn? moga bertemu jodoh :)

    ReplyDelete
  33. amboiii...awek lama dia, kemain eh..haha

    ReplyDelete
  34. ohh kamu lah ex bf dayang...now i knw..haha =b

    ReplyDelete
  35. ::ini belog saya . cinta hati saya:: ~ Hehe.. Dayang original tau...

    ♥Aien Najwa♥ ~ Mesti berdebar-debarkan...

    umie faten ~ belum lagi ade kenangan baru... umie doa kan yee... =)

    ReplyDelete
  36. cik ciput ~ awek pinjam kejap je tuu.. huu..

    Teacher Koko ~ kejap je jadi bf Dayang..selang beberapa saat i ditinggalkan..

    ReplyDelete
  37. Nora ~ Yaa.. selepas ketandusan idea..

    ReplyDelete
  38. hahaha. meh nak jadi adik angkat hana gak lah. boleh dapat rm20 satu pic. kahkakaka.

    ReplyDelete
  39. dayya ~ uiks...ramai sudah mengaku adik angkat hana ni.. hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...