Sunday, August 16, 2015

Ku Kelewatan...

Perghh.. berapa lama tak update daaa ini blog... Ok, dulu sekitar tahun 2011 ade satu entry aku tulis pasal KELAB COLGATE ...Sebenarnya aku dalam usaha untuk dapatkan fizikal lencana kelab colgate tersebut.. dan semalam aku telah hampir mendapatkannya.. tapi malangnya aku terlambat dua hari.. kucewaa woo...



~jumpe kat Mudah mamat ni jual RM15 aje~



~babak kucewa~

agaknya kalau aku minta no tepon pembeli dari penjual ni ok tak.. pastu leh tanya kot-kot owner baru tu nak jual balik ke.. huhu....


19 comments:

  1. Alahai kesiannyaaa...
    Lewat sikit aje tu.

    ReplyDelete
  2. nak buat macamana takde rezeki kan...

    buat koleksi ke?

    ReplyDelete
  3. oh maiiiiiii... saya rasa sebak tgk lencana ni.... sbb kenangan ms kecik2 terus menjelma waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. hehe.. nostalgia nie..try hunting mana tahu dpt..

    ReplyDelete
  5. kelab colgate..zaman bdk2 dulu ni kan..

    kalau betul2 minat, ok je tanya owner baru tu. Kalau dah mmg rejeki..Insya Allah dapat. :)

    ReplyDelete
  6. Kelab Colgate.. hehe.. first time dengar...

    ReplyDelete
  7. kalau dah minat...kalau dapat memang puas hati kan...bangga...

    ReplyDelete
  8. Kelab colgate ni tak salah zaman anak2 bunda sekolah lagi dah ada...

    ReplyDelete
  9. cuba la . kot2 dia nak jual ...

    ReplyDelete
  10. kelab colgate? mug semua dh let go. hehee
    ada juga simpan koleksi

    ReplyDelete
  11. saya masuk juga kelab colgate ni dulu... tapi ntah mana ntah lencana ni peginya :-)$

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...