Tuesday, August 23, 2011

80s Love.....

2,3 Hari ni kek opis... otw nak menunggu time pulang.. ntah ape hal ntah dok melayan love story la pulak kat youtube... Actually movie yg aku layan mmg my febret n semuanya time zaman aku kecik2 dulu..sekitar era tahun 80an..Selain jalan citenye yang best soundtrack nye pun best2...

1st movie yg aku layan tajuknya "Mannequin".. cite ni tak silap aku sekitar tahun 1987... dan aku tengok cite ni kat tv awal 90an.. darjah 3 ke 4 aku waktu tu... kecik2 sudah layan movie jiwang.. haha... Kisahnya tentang mamat ni bercinta dengan patung yang tiba2 leh hidup... tapi dia sorang je laa yang nampak itu patung hidup... tahyul sungguh... hehe...

2nd movie yg aku layan ialah satu lagi kisah cinte tahyul yang sgt fames dizamannya..tak lain dah tak bukan...cite "Ghost".. aku paling ingat cite nii sebab 1st time aku tengok cite kat TV besar... Apa itu TV besar...? panggung wayang ler.. hehe... kecik2 dulu aku panggil tv besar... kisahnya kekasihnya mati kene bunuh... tapi diorang masih lagi boleh berhubung each other dgn bantuan sorang sister nii... tapi heroin cite ni Si Demi Moore time muda2 mmg cun ler...

3rd movie pula yg aku layan.. tajuknya Some kind of Wonderful.. kisah cinta remaja.. adaptasi daripada novel... kisah percintaan si gadis tomboy.. syahdu jugak citenye... hee...

Esok kalau free den nak layan love movie yg seterusnye pulak... selamat menonton....



~A Walk To Remember~



2 comments:

  1. a walk to remember..
    menangis laa tgok movie ni...:p

    ReplyDelete
  2. kisah hati ~ dalam hati ada taman rupenye kite yee.. hehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...